Rousseau és az aktív tanulás – avagy miért tanulunk neveléstörténetet?

Időpont: 11:00–11:20

Terem: 2419 terem

Előadó: Dancs Katinka


Ezeket a szakokat/specializációkat ismerheted meg itt jobban: pedagógia BA, pedagógia minor


A foglalkozás a pedagógiai tanulmányok elengedhetetlen részét képező neveléstörténeti kurzusokba nyújt betekintés. A foglalkozás fő témája az a kérdés, hogy miért is fontos neveléstörténetet tanulni. Ehhez Jean-Jacques Rousseau, 18. századi filozófus pedagógiai gondolatait vizsgáljuk meg. Az elemzés segítségével azt szemléltetjük, hogy már évszázadokkal ezelőtt megjelent annak a felismerése, hogy a tanulók önálló tevékenységére építő tanulási folyamat számos haszonnal jár.

Friss Hírek

Friss Hírek RSS

438172831_1336064160674283_8595113032875235156_n

A Lábjegyzetek Platónhoz konferenciasorozat 22. rendezvényét 2024. május 16-17-én rendezik meg az MTA SZAB Székházban. A Magyar Filozófiai Társaság, az SZTE BTK Filozófia Tanszék, a Pro Philosophia Szegediensi Alapítvány és az MTA Szegedi Akadémiai Bizottság közös rendezvényének témája a félelem. A konferencia előadásai minden érdeklődő számára nyitottak!